AC S.A. е една од првите компании во светот која на пазарот има пласирано контролна единица која овозможува прецизно дозирање на ТНГ во секој режим на работа на мотрот според обртаите во минута (RPM), кај мотори со директно вбризгување на гориво.
STAG 400 DPI е единтвен контолер кој совршено добро и координирано работи со технологијата на системите со директно бензиско вбризгување, кој се повеќе се користи во производството на автомобилите.
Производството на STAG 400 DPI е заснована на најновата технологија и врвниот квалитет на електронските компоненти. Контролната единица е подржана со иновативен софтвер кој нуди голем број корисни функции.
Сето ова го прави најиновативен и најдобар контролер на системи за ТНГ во класата модерни бензиски мотори со последна технологија на директно вбризгување.
AC S.A. повторно е почсетен со титулата регионален лидер за иновации и развој. Компанијата стана сопственик на уште едно признани, овојпат за сите свои дејствија во 2011 година во категоријата иновативна компанија како и за STAG-400 DPI контролната единица во категоријата иновативен производ.
Кај модерните четворотактни бензински мотори директното вбризгување е варијанта на вбризгување на бензин кај кои бензинот под висок притисок (слично како кај современите дизел мотори) директно се вбризгува во коморите за согорување (цилиндрите). Кај VW системот со директно вбризгување (FSI), горивото се вбризгува “слоевито” со што се постигнува ефикасно согорување и ослободување на многу мала количина на штетни гасови, особено на мал број на обртаи на моторот.
Директно вбризгување / FSI – TSI – DISI систем на вбризгување.
STAG 400 DPI представува идеално решение за мотори со директно вбризгување на гориво.
Во зависност од кодот и моделот на возилото:
КОД НА МОТОРОТ | BVY | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 160 KM , 110 KW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 157 KM , 110 KW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 158 KM , 110 KW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 159 KM , 110 KW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 156 KM , 110 KW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 151 KM , 110 KW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 152 KM , 110 KW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 153 KM , 110 KW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 154 KM , 110 KW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 155 KM , 110 KW |
КОД НА МОТОРОТ | BPY | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
КОД НА МОТОРОТ | CAXA | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
КОД НА МОТОРОТ | CDA | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
КОД НА МОТОРОТ | LF3F | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 111 KW, 151 KM |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 114 KW, 155 KM |
КОД НА МОТОРОТ | BWA | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 147 KW, 200 KM |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 147 KW, 200 KM |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 147 KW, 200 KM |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 147 KW, 200 KM |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 147 KW, 200 KM |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 147 KW, 200 KM |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 147 KW, 200 KM |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 147 KW, 200 KM |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 147 KW, 200 KM |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 147 KW, 200 KM |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 147 KW, 200 KM |
КОД НА МОТОРОТ | BAR | ||
Марка | Модел | Мотор | Снага |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 257 KW, 350 KM |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 257 KW, 350 KM |
Предности на STAG 400 DPI:
- Прецизно дозирање на плин во зависност од вртежите со минимална потрошувачка на горивото
- Oдржување на клучните параметри на моторот во полна снага како кај бензинот
- Автоматизиран и неприметено префлување од бензин на плин
- Инсталацијата и калибрацијата е иста како кај сите STAG производи
- Употреба на нови алатки за побрза калибрација
- Потполно прецизна калибрација
- Вграден OBDII/EOBD адаптер
- Систем за самодијагностика
- Интегриран емулатор за притисок на гориво
- 3D графичка карта
- Сервис за екстра-вбризгување
- Вчитување на ECU корекција
- Преглед на параметрите на осцилоскопот
- Јасен софтвер за калибрација
- Комуникација со OBDII / EOBD
Контролната единица има вграден адаптер за компјутерско позврзување со бензискиот компјутер со OBDII / EOBD конектори:
– ISO-14765
– ISO-14230
– ISO-9141
Удобност и практичност
Монтажата на AC STAG 400 DPI обезбедува правилна, удобни, динамични и економични параметри на возење, кои ги гарантира производителот. Инсталација на драјверите обезбедува STAG 400 DPI да биде совршено прилагоден додека услугата за интервенција врз истиот е само периодична контрола на потрошувачката.
Заштеда и безбедност
STAG 400 DPI е потполно безбеден за моторот, на бензинските инјектори обезбедува заштита, што е утврдено со тестови од страна на лабараторији за тестирање и сертифицирање. Врз основа на меѓуградски тестови утврдена е просечна потрошувачка на ТНГ и бензин за одредени модели. Резултатите од тестирањата покаѓуваат дека STAG 400 DPI има одлични перформанси со ниска потрошувачка на гориво.
Plinski ured TSI motor