Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

AC STAG 400 DPI

p_stag_400_dpi copy AC S.A. е една од првите компании во светот која на пазарот има пласирано контролна единица која овозможува прецизно дозирање на ТНГ во секој режим на работа на мотрот според обртаите во минута (RPM), кај мотори со директно вбризгување на гориво.

STAG 400 DPI е единтвен контолер кој совршено добро и координирано работи со технологијата на системите со директно бензиско вбризгување, кој се повеќе се користи во производството на автомобилите.

Производството на STAG 400 DPI е заснована на најновата технологија и врвниот квалитет на електронските компоненти. Контролната единица е подржана со иновативен софтвер кој нуди голем број корисни функции.

p_stag_400_dpi_6 copy

Сето ова го прави најиновативен и најдобар контролер на системи за ТНГ во класата модерни бензиски мотори со последна технологија на директно вбризгување.

AC S.A. повторно е почсетен со титулата регионален лидер за иновации и развој. Компанијата стана сопственик на уште едно признани, овојпат за сите свои дејствија во 2011 година во категоријата иновативна компанија како и за STAG-400 DPI контролната единица во категоријата иновативен производ.

Кај модерните четворотактни бензински мотори директното вбризгување е варијанта на вбризгување на бензин кај кои бензинот под висок притисок (слично како кај современите дизел мотори) директно се вбризгува во коморите за согорување (цилиндрите).  Кај VW системот со директно вбризгување (FSI), горивото се вбризгува “слоевито” со што се постигнува ефикасно согорување и ослободување на многу мала количина на штетни гасови, особено на мал број на обртаи на моторот.

p_stag_400_dpi_8 copy

Директно вбризгување / FSI – TSI – DISI систем на вбризгување.

STAG 400 DPI представува идеално решение за мотори со директно вбризгување на гориво.

Во зависност од кодот и моделот на возилото:

КОД НА МОТОРОТ BVY
Марка Модел Мотор Снага
Audi A3 2,0 FSI 160 KM , 110 KW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 157 KM , 110 KW
Seat Leon 2,0 FSI 158 KM , 110 KW
Seat Toledo 2,0 FSI 159 KM , 110 KW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 156 KM , 110 KW
VW Eos 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Golf 2,0 FSI 151 KM , 110 KW
VW Golf Plus 2,0 FSI 152 KM , 110 KW
VW Jetta 2,0 FSI 153 KM , 110 KW
VW Passat 2,0 FSI 154 KM , 110 KW
VW Turan 2,0 FSI 155 KM , 110 KW
КОД НА МОТОРОТ BPY
Марка Модел Мотор Снага
Audi A3 2,0 TSI 200 KM 147 KW
Audi TT 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Eos 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Golf 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Jetta 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Passat 2,0 TSI 200 KM 147 KW
КОД НА МОТОРОТ CAXA
Марка Модел Мотор Снага
Skoda Octavia II 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf Estate 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf Plus 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Jetta 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Passat 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Scirocco 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Eos 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
КОД НА МОТОРОТ CDA
Марка Модел Мотор Снага
Audi A3 (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Audi A3 Cabrio (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Audi TT (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Seat Altea/Altea XL (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Octavia II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Superb II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Yeti (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
VW Golf (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
КОД НА МОТОРОТ LF3F
Марка Модел Мотор Снага
Mazda 3 2,0 DISI 111 KW, 151 KM
Mazda 6 2,0 DISI 114 KW, 155 KM
КОД НА МОТОРОТ BWA
Марка Модел Мотор Снага
Audi A3 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
Audi TT 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
Seat Altea XL 2,0 TSI 147 KW, 200 KM
Seat Altea XL 2,0 TSI Freetrack 147 KW, 200 KM
Seat Leon 2,0 TFSI FR (Cupra) 147 KW, 200 KM
Seat Toledo 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
Skoda Octavia 2,0 VRS 147 KW, 200 KM
VW Eos 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
VW Golf 2,0 GTI FSI 147 KW, 200 KM
VW Jetta 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
VW Passat 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
КОД НА МОТОРОТ BAR
Марка Модел Мотор Снага
Audi Q7 4,2 FSI 257 KW, 350 KM
VW Touareg 4,2 FSI 257 KW, 350 KM


Предности на STAG 400 DPI:

  • Прецизно дозирање на плин во зависност од вртежите со минимална потрошувачка на горивото
  • Oдржување на клучните параметри на моторот во полна снага како кај бензинот
  • Автоматизиран и неприметено префлување од бензин на плин
  • Инсталацијата и калибрацијата е иста како кај сите STAG производи
  • Употреба на нови алатки за побрза калибрација
  • Потполно прецизна калибрација
  • Вграден OBDII/EOBD адаптер
  • Систем за самодијагностика
  • Интегриран емулатор за притисок на гориво
  • 3D графичка карта
  • Сервис за екстра-вбризгување
  • Вчитување на ECU корекција
  • Преглед на параметрите на осцилоскопот
  • Јасен софтвер за калибрација
  • Комуникација со OBDII / EOBD

Контролната единица има вграден адаптер за компјутерско позврзување со бензискиот компјутер со OBDII / EOBD конектори:
– ISO-14765
– ISO-14230
– ISO-9141

Удобност и практичност
Монтажата на AC STAG 400 DPI обезбедува правилна, удобни, динамични и економични параметри на возење, кои ги гарантира производителот. Инсталација на драјверите обезбедува STAG 400 DPI да биде совршено прилагоден додека услугата за интервенција врз истиот е само периодична контрола на потрошувачката.

Заштеда и безбедност
STAG 400 DPI е потполно безбеден за моторот, на бензинските инјектори обезбедува заштита, што е утврдено со тестови од страна на лабараторији за тестирање и сертифицирање. Врз основа на меѓуградски тестови утврдена е просечна потрошувачка на ТНГ и бензин за одредени модели. Резултатите од тестирањата покаѓуваат дека STAG 400 DPI има одлични перформанси со ниска потрошувачка на гориво.

Plinski ured TSI motor